RSS
środa, 18 kwietnia 2007
Wiosna
W niedzielę było rozpoczęcie sezonu grillowego...

grillowanie

i bańkowego :D

bańki mydlane 


A dzisiaj niebo wyglądało tak:
 
dzisiejsze niebo
Julia
21:09, sandija
Link Komentarze (2) »
poniedziałek, 09 kwietnia 2007
Moje mazurki
mazurek
Mazurki według przepisu znalezionego tutaj.
mazurki dwa
kolejny mazurek
mazurek - pisanka

I jeszcze kokosanki, żeby wykorzystać białka, które zostały po pieczeniu kruchego ciasta. Korzystałam z tego przepisu.

kokosanki
Julia
PS Jajka z poprzedniego postu robione według pomysłu stąd.
18:59, sandija
Link Komentarze (2) »
sobota, 07 kwietnia 2007
Wesołych Świąt!
wielkanocne jajka
18:43, sandija
Link Komentarze (1) »
środa, 04 kwietnia 2007
Tapety na pulpit i scrapbooking
mój pulpit
Tak teraz wygląda mój pulpit. Dosyć rzadko zmieniam tapetę - średnio co 6,8 miesiąca, jeśli ktoś jest ciekawy ;) Jeszcze dwa dni temu miałam taką:
tapeta Bode Miller
Tak, tak z napisem Happy Holidays i nie chodzi tu o Wielkanoc ;) Ponieważ za oknem wiosna już na całego musiałam rozstać się z tą tapetą i stworzyć coś nowego. Bo ostatnio na pulpit tworzę scrapy . Zimową tapetę z Bodem Millerem zrobiłam przy użyciu świetnego zestawu do scrapbookingu komputerowego . Pochodzi on ze strony www.shabbyprincess.com, na której można znaleźć dużo pięknych, darmowych kompletów do scrapów.

Jeden z zestawów z tej strony zainspirował mnie do zrobienia wiosennej tapety, wyszło mi coś takiego ( tym razem z Maratem Safinem w roli głównej):
tapeta Marat Safin
Jednak tło to okazało się dla mnie za jasne, kojarzy mi się bardziej z latem niż wiosną. Musiałam więc stworzyć nową tapetę. Szukając odpowiedniego tła trafiłam na fajny blog, na którym jego właścicielka podaje linki do darmowych elementów do scrapbookingu. Tam znalazłam link do tego zestawu papierów. Tak powstała moja najnowsza tapeta ze świeżo upieczonym mistrzem świata Mateuszem Sawrymowiczem.

Tworzenie tapet na pulpit to właściwie jedyne moje próby w tworzeniu scrapów więc nie jestem w tym temacie zbyt doświadczona ale to fajna zabawa, polecam. Piszę właściwie bo zdjęcia z udanej sesji w parku zainspirowały mnie do stworzenia czegoś takiego:
scrap Aga&Ola

Julia
18:37, sandija
Link Komentarze (3) »
środa, 21 marca 2007
Pierwszy dzień wiosny
pierwszy śnieg
 
 
Na pożegnanie zimy zdjęcie, które zrobiłam gdy w Łodzi spadł pierwszy w tym sezonie śnieg, a było to 24 stycznia (tak przynajmniej wynika z właściwości zdjęcia ;) ).
Julia
21:44, sandija
Link Komentarze (1) »
wtorek, 13 marca 2007
Sesja zdjęciowa
pokazujemy chusty :)

Chciałam pokazać na blogu chusty, które zrobiłam Oli i jej siostrze Agnieszce pod koniec zeszłego roku. Ponieważ nie miałam zdjęć chust wymyśliłam mini sesję zdjęciową. Dziewczyny zgodziły się zostać modelkami i mimo niezbyt sprzyjającej pogody cały czas się uśmiechały :)

Chusty są bardzo proste. Poszło na nie po motku anilany Peonia (szydełko 3mm). Agnieszce zrobiłam jeszcze rękawiczki. Punktem wyjścia do nich był ten wzór ale wychodziły małe więc przeczytałam jeszcze kilka innych opisów, pokombinowałam i tak powstały moje pierwsze rękawiczki.

Po kliknięciu na zdjęcia w ramkach zbliżenia chusty i rękawiczek.

Ola
Agnieszka pokazuje rękawiczki ;)
uśmiechnięte dziewczynydziewczyny na ławeczce
22:47, sandija
Link Komentarze (1) »
wtorek, 06 marca 2007
5 rzeczy o mnie

To taka zabawa dla blogowiczów. Pierwszy raz spotkałam się z nią na blogach zagranicznych, a tu nagle zanim zauważyłam, że dotarła na Blox zostałam w nią wciągnięta przez Lamartę. Dzięki czemu dowiedziałam się, że ona tu zagląda :D wow!

No więc 5 moich (mało tajemniczych) tajemnic:

  1. Kocham ciucholandy, peweksy, lumpeksy, czy jak to tam jeszcze zwą.
  2. Chociaż rzadko słucham muzyki chciałabym mieć iPoda, bo one są takie ładne.
  3. Gdy moje paznokcie są dłuższe niż 1 mm zaczynają mnie denerwować i muszę je obciąć.
  4. Jako dziecko nie mogłam się nauczyć wiązać na kokardkę, więc tata pokazał mi prostszy sposób niż ten najpopularniejszy. W ten sposób się nauczyłam i tak wiążę do dziś.
  5. Według CelebMatch.com najlepszym partnerem - gwiazdą dla mnie jest Lance Bass z 'N Sync, szkoda że jest gejem ;)
Jeżeli ostał się jeszcze jakiś blogowicz, który nie brał udziału w tej zabawie, a ma na to ochotę to zapraszam :)

Ponieważ notka bez zdjęcia to notka stracona ;) , więc wstawiam zdjęcie styczniowego wschodu słońca.
wschód słońca
Julia

23:23, sandija
Link Komentarze (2) »
czwartek, 22 lutego 2007
Żaba Felek
żaba

Odczy te oczy mogą kłamać? ;) niedawna jestem posiadaczką pasożyta zwanego telefonem komórkowym. Skoro już muszę go mieć niech się na coś przyda. Więc wymyśliłam, że zrobię na niego etui. Nie było to trudne (wymyślenie i wykonanie ;p), na forum Craftster widziałam dużo różnego rodzaju pokrowców. Co prawda głównie na iPody, ale że jeszcze się własnego nie dorobiłam, komórka była dobrym zastępstwem.

Pod ręką akurat miałam resztkę zielonej włóczki. A jak zielony to już wiadomo, że to musiała być żaba :) I tak powstał Felek. Nie robiłam go z żadnego wzoru dlatego nie byłam pewna jaki będzie efekt końcowy. Ale myślę, że Felek jest uroczy.



Felek i komórka Felek z pasożytem w brzuchu Felek i zapięcie na języczek

Widzę, że Warholizer się spodobał więc polecam inne, fajne narzędzie do obróbki zdjęć: pikipimp.com. A o to mała próbka tego co za pomocą pikipimp można zrobić: Felek w przebraniu (po kliknięciu Felek przed obróbką)

Felek z wąsami

Julia

23:33, sandija
Link Komentarze (3) »
środa, 14 lutego 2007
Happy Valentine's Day
różowe niebo

Lubię walentynki, chociaż to święto wzbudzające kontrowersje (amerykanizm, komercjalizacja). Podoba mi się ta atmosfera pełna serduszek i wszelakich wyrazów miłości.

Poza tym to świetna okazja do stworzenia czegoś własnoręcznie.lizak - kwiatek Ja w tym roku dla mojej walentynki, czyli mojego bratanka, zrobiłam serduszkowo-lizakowe kwiatki. Pomysł na nie znalazłam na stronie Marthy Stewart. Z walentynkowych propozycji podoba mi się jeszcze stamtąd koperta złożona z wyciętego z papieru serca i pomysłowa kartka, kto wie może skorzystam z nich za rok.

lizaki-kwiatki w wazonie
Julia
PS To różowe niebo to dzisiejszy wczorajszy zachód słońca.
01:57, sandija
Link Komentarze (4) »
sobota, 10 lutego 2007
Spełnianie marzeń
gala mistrzów
 
28 stycznia byłam na pokazach mistrzów, które kończyły Mistrzostwa Europy w Łyżwiarstwie Figurowym odbywające się w tym roku w Warszawie.
 
Bo poza tym, że uwielbiam wszelkiego rodzaju robótki ręczne jestem też zapalonym kibicem sportowym. Łyżwiarstwo figurowe jest chyba pierwszym sportem, którego byłam fanką. Pamiętam jak się ślizgałam po płytkach PCV w kuchni i wyobrażałam sobie, że jestem łyżwiarką.
 
Jestem bardzo ale to baaardzo szczęśliwa, że miałam okazję zobaczyć takie wspaniałe widowisko po raz pierwszy na żywo :)

ja na Torwarze

Julia

PS Zdjęcia zrobione przez Agatę.

16:48, sandija
Link Komentarze (1) »
1 , 2 , 3 , 4 , 5 ... 6
www.flickr.com
Julka Julka's Postcrossing photoset Julka Julka's Postcrossing photoset